Sretan povratak

Pošto se bliži ljeto odlučila sam intenzivirati vježbanje. Pošto mi je nasip pod nosom a teretane ne volim, odlučila sam otići trčati. Bilo bi to obično trčanje da nisam naletila na malenog bigla koji je izgubljeno tražio svoje vlasnike. Pitala sam ljude u blizine znaju li čiji je maleni psić, međutim nitko nije znao tko je on ni od kud se stvorio. Iako su ostali odlučili ignorirati izgubljenog psića ja nisam mogla. Odlučila sam ga odvesti do veterinara da mu očitaju čip.

Po zakonu su svi vlasnici pasa dužni do 6. mjeseca starosti ih čipirati. Plan je bio odvesti psa veterinaru, očitati čip, nazvati vlasnike i vratiti psa. Sva sreća pa je dečko bio sa mnom na nasipu i pomogao mi u mom naumu.

Prva prepreka javila se odmah na početku. Htjela sam psa odvesti veterinaru a nisam imala uzicu. Improvizirala sam uzicu od trake koja mi je držala mp3 te uspjela, uz pomoć dečka, psa dovesti do veterinara.

Po dolasku veterinaru javlja se drugi problem. Pas nije bio čipiran! Iako je veterinarka pretpostavila da ima skoro godinu dana. Nisam ga mogla ostaviti na cesti i praviti se da će sve biti u redu. Odlučila sam ga odvesti doma. Mama je već navikla na ovakve moje poduhvate jer je ovo četvrti pas kojeg sam našla na ulici i sretno vratila vlasnicima.

Kada vidim izgubljenog psa na ulici odmah se sjetim svog psića i zamislim koliko bi meni bilo teško da ga izgubim a da mu nitko ne želi pomoći. Zato svakog psa kojeg nađem na ulici dovedem doma. Jedino tko baš i nije oduševljen time je moj pas, jer je malo ljubomoran.

Psa sam dovela doma i odmah išla zvat udrugu Suza na 060 40 40 44. Razmišljala sam što ću ako se nitko ne javi sa povratnom informacijom. Mama je rekla da ćemo psa ostaviti ako ga ne uspijemo vratiti vlasnicima, iako već imamo psa. Nismo ga mogle vratiti na ulicu.

Za dva sata zazvonio je telefon i iz udruge Suza su mi javili da ih je zvala zabrinuta vlasnica bigla i da želi doći po svoga psića. Odmah mi je pao kamen sa srca. Našla sam se sa vlasnicom, ispričala mi je da je pas pobjegao jer je njezin brat ostavio vrata od dvorišta otvorena i da ga je tražila sve izvan sebe. Sve se na sreću dobro završilo.

Oglasi

Komentiraj

